Regulamin

Regulamin zapisów na wizyty oraz świadczenia usług przez Przystań Rodzinna w Poznaniu

Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.09.2024 roku i dotyczy wszystkich zapisów, dokonywanych w terminie od 23.09.2024 roku.

Dzień dobry!
Poniżej znajdziecie Państwo regulamin, w którym zawarte zostały informacje o zasadach i warunkach realizacji usług w Przystani Rodzinnej w Poznaniu.
Zapoznanie się z regulaminem i akceptacja poniższych zapisów jest warunkiem zgłoszeń i realizacji usług w Przystani Rodzinnej.

W razie jakichkolwiek uwag, pytań i wątpliwości, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem [email protected]

§ 1 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

Klient/ka – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych*
Usługodawca – Przystań Rodzinna, ul. Burtowa 14/2, 60-480 Poznań, NIP:7812075753, REGON: 529595498
Specjalistka/Specjalista/Prowadzący – osoba współpracująca z Usługodawcą, realizująca usługi na jego rzecz.
Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.przystanrodzinna/regulamin
System zapisów – system zapisów na stronie www.przystanrodzinna.pl realizowany jest  przez serwis www.plan4u.pl. Właścicielem systemu jest firma: SPARK Aleksandra Maciaszek z siedzibą w Biestrzykowie, przy ul. Parkowej 41, NIP: 8942450049, będący właścicielem Usługi oraz Administratorem Danych Osobowych.

* z usług Przystań Rodzinna mogą korzystać osoby niepełnoletnie, za zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.

§ 2 Ogólne zasady świadczenia usług

W Przystani Rodzinnej świadczymy usługi psychologiczne oraz formy edukacyjne m.in. warsztaty, zajęcia.
Informacje, dotyczące przygotowania do wizyt, dostępne są na stronie www.przystanrodzinna.pl w zakładce OFERTA.

§ 3 Specjaliści/Specjalistki
Przystań Rodzinna wsparcia udzielają:

psycholog
fizjoterapeuta
plastyk

Nasz Zespół stale podnosi swoje kwalifikacje. Szczegółowe informacje o naszych specjalistach i ich kwalifikacjach znajdują się na stronie www.przystanrodzinna.pl/aleksandra-jankowska/

REGULAMIN UCZESTNICTWA W ZAJĘCIACH GRUPOWYCHORGANIZOWANYCH W PRZYSTANI RODZINNEJ§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy autorskich warsztatów i kursów, organizowanych i prowadzonych przez Przystań Rodzinną na rzecz Uczestników, zwanych dalej „Zajęciami”.
  2. Miejscem Zajęć jest siedziba Przystani Rodzinnej mieszcząca się przy ul. Burtowa 14 w Poznaniu.
  3. Wszystkie informacje dotyczące harmonogramu, tematyki i zakresu warsztatów organizowanych przez Przystań Rodzinną publikowane są na stronie internetowej https://www.przystanrodzinna.pl/
  4. Za pośrednictwem strony https://www.przystanrodzinna.pl/ świadczona jest usługa polegająca na umożliwieniu zapisaniu się na aktualne zajęcia grupowe organizowane przez Przystań Rodzinną.
  5. Usługa w postaci zapisania się na zajęcia grupowe w Przystani Rodzinnej świadczona jest drogą elektroniczną za pomocą urządzeń i programów umożliwiających komunikowanie się na odległość z wykorzystywaniem sieci Internet.
  6. Użytkownikiem usługi rejestracji może być każda osoba, która zaakceptowała treść niniejszego Regulaminu.
  7. Przez Prowadzącego rozumie się Specjalistę prowadzącego dane zajęcia grupowe, zatrudnionego w Przystani Rodzinnej.
  8. Uczestnikiem zajęć grupowych jest osoba uczestnicząca w choćby jednych warsztatach.
  9. Za Uczestnika niepełnoletniego występuje i podejmuje decyzje opiekun.
  10. Zapisanie na Zajęcia grupowe jest jednoznaczne z przyjęciem warunków regulaminu.
  11. Prowadzący dokłada starań, by Uczestnik rozwinął umiejętności w trakcie Zajęć, jednak nie odpowiada za rezultaty uczestniczenia w Zajęciach Uczestnika.

§ 2 OBOWIĄZKI OŚRODKA PRZYSTAŃ RODZINNA:

  1. Warsztaty prowadzone są według autorskiego pomysłu specjalistów zatrudnionych w Przystani Rodzinnej, dopasowanego do tematyki zajęć oraz stopnia zaawansowania oraz indywidualnych predyspozycji uczestników.
  2. Przystań Rodzinna zapewnia materiały, przygotowaną salę zgodnie z tematem zajęć oraz opiekę osoby prowadzącej.
  3. Przystań Rodzinna udostępnia salę zajęciową Uczestnikom max. 5 minut przed rozpoczęciem Zajęć.
  4. Przystań Rodzinna nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy (ubrania, obuwie, pieniądze, telefony komórkowe oraz inne przedmioty wartościowe) pozostawione przez uczestników w miejscu prowadzenia warsztatów, szafie w holu oraz za rzeczy, które będą w trakcie zajęć w ich posiadaniu.
  5. Na zajęciach ćwiczone są odpowiednie zdolności poznawcze, manualne, motoryczne, fizyczne opisane w opisie poszczególnych zajęć, które można znaleźć na stronie https://www.przystanrodzinna.pl/
  6. Przystań Rodzinna zobowiązuje się do informowania uczestników o wszelkich istotnych sprawach w trakcie zajęć lub za pośrednictwem strony https://www.przystanrodzinna.pl/
  7. W razie choroby prowadzącego Przystań Rodzinna zobowiązuje się poinformować uczestników zajęć, że zajęcia grupowe się nie odbędą.
  8. Anulacja zajęć grupowych, dokonana z inicjatywy Specjalisty/tki, skutkuje zwrotem 100% płatności Klienta/ki na numer konta, z którego została ona uiszczona.
  9. W przypadku wystąpienia w trakcie Zajęć jakiegokolwiek zdarzenia dotyczącego Uczestnika, wymagającego natychmiastowego powiadomienia Opiekuna, Prowadzący dokona takiego powiadomienia telefonicznie na numer wskazany przez Opiekuna.
 

§ 3 WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Warunkiem uczestniczenia w zajęciach jest zapisanie się uczestnika za pośrednictwem strony https://www.przystanrodzinna.pl/
  2. Uczestnicy przyjmowani są w kolejności zgłoszeń, do wyczerpania wolnych miejsc.
  3. Zapisując dziecko na zajęcia grupowe o charakterze grupy otwartej tzn. brak stałej grupy uczestników, opiekun wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku uczestnika zajęć w formie zdjęć lub filmów promujących zajęcia i wydarzenia kulturalne Usługodawcy, a także do przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  4. Rodzice/opiekunowie prawni dziecka, które zostało przyjęte do danej grupy zajęć o charakterze zamkniętym, zobowiązani są do podpisania umowy z Przystanią Rodzinną oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku uczestnika zajęć w formie zdjęć lub filmów promujących zajęcia i wydarzenia kulturalne instytucji, a także do przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
    4. W czasie zajęć w sali mają prawo przebywać tylko uczestnicy oraz prowadzący zajęcia grupowe.
  5. O obecności rodzica lub opiekuna w czasie prowadzenia zajęć w uzasadnionych
    przypadkach decyduje instruktor/ prowadzący.
  6. Przystań Rodzinna nie zapewnia opieki nieletnim, zarówno przed zajęciami, jak i po ich zakończeniu.
  7. Prowadzący i pracownicy Przystani Rodzinnej nie ponoszą odpowiedzialności za uczestników zajęć, zarówno przed rozpoczęciem zajęć, jak i po ich zakończeniu.
  8. Prowadzący nie ponosi odpowiedzialności za uczestników opuszczających salę w trakcie zajęć (np. wyjście do toalety).
  9. W zajęciach może uczestniczyć wyłącznie zdrowy Uczestnik, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną. Jeżeli w domu przebywa osoba na kwarantannie lub izolacji, a istnieje ryzyko rozprzestrzenienia się choroby zakaźnej, nie może on brać udziału w zajęciach.
  10.  Każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu zajęć, poszanowania mienia instytucji, przestrzegania zasad bezpieczeństwa i kulturalnego zachowania się względem współuczestników zajęć, instruktora i pracowników Przystani Rodzinnej.
  11. Prowadzący ma prawo skreślić uczestnika z listy uczestników w przypadku:
    1) braku uiszczenia opłaty za zajęcia po upływie wyznaczonego terminu
    płatności,
    2) nagannego zachowania utrudniającego pracę instruktora.
    11. Zmniejszenie liczby uczestników zajęć poniżej minimum ustalonego dla każdej grupy może skutkować likwidacją grupy zajęciowej.
    11.a. Przystań Rodzinna zastrzega sobie prawo do rozwiązania grupy, jeśli grupa będzie liczyła: w przypadku zajęć plastycznych mniej niż 4 uczestników, w przypadku zajęć gimnastycznych mniej niż 4 uczestników, w przypadku zajęć psychologicznych mniej niż 2 uczestników, przypadku zajęć z jogi 4 uczestników.
  12. Prowadzący sprawdza obecność dzieci uczestniczących w zajęciach, poprzez odczytanie Nazwiska z listy zapisanych dzieci.
  13. Zapisanie dziecka na zajęcia grupowe oznacza akceptację wszystkich zapisów niniejszego Regulaminu i cennika opłat za zajęcia.

§ 4 ODWOŁYWANIE ZAJĘĆ

Zajęcia mogą zostać odwołane w przypadku:

  1. choroby Prowadzącego,
  2. zaistnienia przypadków tzw. siły wyższej,
  3. wyjazdu Prowadzącego na konkursy, warsztaty, szkolenia.

§ 5 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA ZAJĘĆ


Uczestnik zajęć zobowiązany jest do:

  1. przestrzegania i zachowania czystości oraz poszanowania ogólnie przyjętych norm zachowania się,
  2. przestrzegania wszelkich form ostrożności podczas wykonywania prac oraz
    nieprzynoszenia na zajęcia substancji i przedmiotów niebezpiecznych dla innych uczestników zajęć tj. farby, nożyki, piłki itd.,
  3. stosowania się do poleceń Prowadzącego,
  4. poszanowania mienia Przystani Rodzinnej w Poznaniu,
  5. zabrania wszystkich swoich rzeczy przed opuszczeniem miejsca Zajęć. Zaleca się nieprzechowywanie w miejscu Zajęć rzeczy o znacznej wartości. W przypadku gdy Uczestnik nie zabierze swoich rzeczy z miejsca, gdzie Zajęcia są przeprowadzane po Zajęciach i opuści nieruchomość, pozostawione rzeczy poczytuje się jako porzucone w myśl art. 180 Kodeksu Cywilnego.
  6. poinformowania o zamiarze rezygnacji z zajęć 48 godz wcześniej,
  7. terminowego dokonywania opłat za udział w zajęciach.
 

§ 6 OBOWIĄZKI RODZICÓW/OPIEKUNOW PRAWNYCH UCZESTNIKA ZAJĘĆ


Rodzice/ opiekunowie prawni uczestnika zajęć są zobowiązani do:

  1. wypełniania ankiety z danymi osobowymi uczestnika, danymi osoby do kontaktu,
  2. informowania Prowadzącego przed zajęciami o każdej niedyspozycji uczestnika,
    stanie jego zdrowia, jeśli może mieć wpływ na ograniczenia w wykonywaniu zadań na zajęciach,
  3. dopilnowania, aby chory uczestnik nie brał udziału w zajęciach,
  4. poniesienia odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia, zniszczenia
    spowodowane przez nieletniego uczestnika zajęć,
  5. odebrania nieletniego natychmiast po zakończeniu zajęć,
  6. terminowego dokonywania opłat za udział w zajęciach,
  7. dopilnować, aby uczestnik zajęć przestrzegał zasad niniejszego Regulaminu.
  8. udzielić informacji o stanie zdrowia Uczestnika, a w razie potrzeby również informacji o przyjmowanych przez Uczestnika lekach, uczuleniach i innych zagrożeniach.
  9. bycia dostępnym telefonicznie pod numerem wskazanym przy zapisie na zajęcia grupowe, w trakcie trwania wszystkich Zajęć
 

§ 7 DOKUMENTACJA ZAJĘĆ I PRACE UCZESTNIKÓW

  1. Prace plastyczne stworzone na Zajęciach stają się własnością Uczestnika z chwilą ich ukończenia.
  2. Prace Uczestnika są przechowywane przez Przystań Rodzinną, przez okres tygodnia.
 
 

§ 8 ZASADY KORZYSTANIA Z SAL

  1. 1. Korzystanie z Sali odbywa się zgodnie z jej przeznaczeniem.
    2. Uczestnicy zajęć zobowiązani są do dbałości o porządek w sali, w której odbywają
    się zajęcia.
    3. Uczestnicy zajęć ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu
    instytucji. W przypadku osób nieletnich odpowiedzialność ponoszą rodzice lub
    opiekunowie nieletnich uczestników.
 
§ 9 OPŁATY

  1. Opłatę za zajęcia należy dokonać drogą internetową poprzez stronę https://www.przystanrodzinna.pl/
  2. Instruktor nie jest upoważniony do pobierania opłat za zajęcia.
  3. Opłaty miesięczne są stałe i zgodne z obowiązującym cennikiem, bez względu na liczbę zajęć przypadających w danym miesiącu.
  4. Nieobecność uczestnika na zajęciach nie zwalnia z obowiązku płatności. Jedynie długotrwała nieobecność (powyżej 30 dni) spowodowana np. chorobą uczestnika zajęć est okolicznością mającą wpływ na zwolnienie go z opłaty za dany miesiąc.
  5. Opłaty za zajęcia dokonuje się z góry do 10 dnia każdego miesiąca, za który dokonywana jest opłata.
  6. Opłata za zajęcia jest imienna i nie może być przekazywany innej osobie.
  7. Rodzic/opiekun prawny nieletniego uczestnika zajęć dokonując opłaty za zajęcia wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych
    Przystani Rodzinnej w Poznaniu, a także na ich przetwarzanie zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r.
    poz. 1000 z późn. zm.) w celach marketingowych. Tym samym oświadcza, że został poinformowany o prawie wglądu do danych i możliwości żądania
    uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania oraz czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
  8. W przypadku rezygnacji z zajęć uczestnik zobowiązuje się do poinformowani o tym fakcie instruktora na piśmie oraz uiszczenia pełnej kwoty zgodnej
    z cennikiem za miesiąc, w którym następuje rezygnacja.

§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie. Wszelkie zmiany Regulaminu i bieżące informacje będą przekazywane uczestnikom osobiście lub za pośrednictwem strony https://www.przystanrodzinna.pl/
  2. Wszelkie uwagi i propozycje dotyczące funkcjonowania zajęć grupowych należy zgłaszać drogą mailową pod adres [email protected] albo przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie https://www.przystanrodzinna.pl/kontakt/
 
Regulamin zapisów na konsultacje psychologiczne:

§ 1 Ogólne zasady świadczenia usług

  1. Klienci/Klientki, którzy/re po konsultacjach wstępnych rozpoczynają proces terapii psychologicznej zawierają ze Specjalistką/tą kontrakt terapeutyczny, którego zasady regulują kwestie dotyczące tych spotkań. Kontrakt terapeutyczny staje się wówczas nadrzędny wobec ustaleń niniejszego Regulaminu.
  2. Zasady dotyczące spóźnień: 2a.) Spóźnienia nie przedłużają czasu trwania konsultacji, nie zmieniają jej kosztu oraz mogą utrudniać lub uniemożliwiać realizację celu wizyty, z uwagi na jej skrócony czas trwania. 2b.) Informację o planowanym spóźnieniu Klient/ka może przekazać mailowo na [email protected]
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zakończenia/przerwania wizyty, w której bierze udział Klient/Klientka/dziecko z widocznymi objawami infekcji. Wizytę taką traktuje się jako odbytą, pełnopłatną.
 

§ 2 Zapisy na wizyty

  1. Zapisy na wizyty (stacjonarne) prowadzone są przez system zapisów, dostępny na stronie www.przystanrodzinna.pl. System zapisów dostępny jest 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. System zapisów obsługiwany jest przez system rezerwacji online funkcjonujący pod adresem www.plan4u.pl
  2. System zapisów umożliwia Klientowi/tce: rezerwację wizyt stacjonarnych w naszej placówce, zmianę terminów wizyt do 24 godzin przed planowaną wizytą, odwoływanie wizyt
  3. W celu dokonania rezerwacji za pośrednictwem Systemu Zapisów, Klient/ka podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
  4. Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do korzystania z Systemu zapisów i rejestracji wizyty. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne lub nieaktualne dane kontaktowe, podane przez Klienta/tkę. 4a.) plan4u posiada własną politykę prywatności, dostępną pod https://plan4u.pl/regulations.html 4b.) Akceptacja niniejszego Regulaminu Zapisów jest równoznaczna z akceptacją polityki prywatności firmy Plan4u. Przed zapisem na wizytę Klient/ka zobowiązany/a jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
  5. Po dokonaniu rezerwacji Klient/ka otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość z informacjami, dotyczącymi rezerwacji.
  6. W przypadku braku informacji mailowej po zapisie oraz na 24h przed wizytą, należy skontaktować się przez sms lub mailowo z Przystanią Rodzinną w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Maile wysyłane są automatycznie na adres e-mail podany przez Klienta/tkę. Odpowiedzialność za poprawne podanie danych leży po stronie Klienta/tki.
 

§ 3 Zasady anulowania rezerwacji wizyty 

  1. Anulacja wizyty, dokonana przez Klienta/Klientkę za pośrednictwem kanałów kontaktowych, udostępnionych przez Usługodawcę w terminie nie krótszym niż 48 godzin przed planowaną konsultacją, jest bezpłatna. Jeśli Klient/tka dokonał/a płatności, zostanie ona zwrócona w 100% na numer konta, z którego została ona uiszczona.
  2. Anulacja wizyty przez Klienta/kę, na mniej niż 48 godzin przed jej rozpoczęciem skutkuje, w przypadku jej wcześniejszego opłacenia, zatrzymaniem przez Przystań Rodzinną całej wniesionej przez Klienta/tkę opłaty za konsultację zobowiązaniem Klienta/tki do zapłaty na rzecz Przystani Rodzinnej 100 % kosztu odwołanej wizyty. Reguła ta obowiązuje również w sytuacji niestawienia się Klienta/ki na wizytę.
  3. Anulacja wizyty powinna być dokonana przez udostępnione kanały komunikacyjne: mail [email protected] o dowolnej godzinie, z uwzględnieniem powyższych zasad dotyczących odwołania, tj. anulacja dokonana drogą mailową na mniej niż 48 godzin przed rozpoczęciem wizyty skutkuje koniecznością opłacenia anulowanej wizyty
  4. W przypadku anulacji spotkania terapeutycznego, w sytuacji gdy Klient/tka podpisał/a już kontrakt terapeutyczny, obowiązują zasady odwołań oraz kanały kontaktowe ustalone w kontakcie z terapeutą/tką.
  5. W przypadku nieobecności w zajęciach grupowych, w sytuacji gdy Klient/tka podpisał/a już umowę, Klient obowiązany jest do uregulowania wysokości całej kwoty.
  6. Anulacja wizyty, dokonana z inicjatywy Specjalisty/tki, skutkuje zwrotem 100% płatności Klienta/ki na numer konta, z którego została ona uiszczona.
 

§ 4. Zasady zmiany terminów konsultacji psychologicznej

  1. Zmiana terminu rezerwacji możliwa jest w okresie nie krótszym niż 24 godziny przed planowaną wizytą.
  2. Jeśli Klient/tka dokonuje zmiany terminu opłaconej rezerwacji, korzystając z kanałów kontaktowych, udostępnionych przez Usługodawcę, w okresie nie krótszym niż 24 godziny przed planowaną wizytą, wniesiona opłata za wizytę zostaje automatycznie zaksięgowana na poczet nowej wizyty. Nie ma obowiązku zwrotu opłaconej należności i ponownego uiszczania opłaty przez Klienta/tkę.
  3. W sytuacji, gdy to Przystań Rodzinna przenosi wizytę na inny termin, Użytkownik, który opłacił wizytę, może poprosić o zwrot płatności lub wyrazić zgodę na przekierowanie płatności na poczet nowej wizyty.
 

§ 5 Płatności

  1. O wysokości opłaty za wizytę Klient/tka informowany/a jest przy zapisie. Aktualny cennik jest dostępny na stronie https://www.przystanrodzinna.pl/cennik/
  2. Dokonanie płatności za wizytę możliwe jest wyłącznie za pomocą systemów płatności, dostępnych w systemie rezerwacji (takich jak: BLIK, karta płatnicza, karta kredytowa):

§ 6 Reklamacje

  1. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, Klientowi/tce przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna być złożona pisemnie, na adres mailowy [email protected].
  3. Reklamacja powinna zawierać: dane osobowe Klienta/tki, opis przyczyny reklamacji, formę kontaktu z Klientem/tką.
  4. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania.

§ 7 Opinie i zaświadczenia 

  1. Opinia psychologiczna wydawana jest na zakończenie procesu diagnostycznego, który obejmuje spotkanie konsultacyjne z rodzicami, minimum dwa spotkania z dzieckiem oraz spotkanie podsumowujące z rodzicami. O potrzebie wydania opinii decydują wspólnie rodzice i psycholog, na początku procesu diagnostycznego. Odbycie minimum w/w ilości spotkań jest warunkiem koniecznym dla wystawienia rzetelnej opinii. W uzasadnionych sytuacjach proces diagnostyczny może być wzbogacony o dodatkową konsultację, obserwację dziecka w przedszkolu/szkole i rozmowę z nauczycielami. Każdorazowo decyzję o kolejnych krokach podejmuje Specjalista/tka.
  2. Opinie wydawane są na pisemny wniosek rodziców, wniesiony w formie wiadomości mailowej, wysłanej na adres: [email protected] Czas oczekiwania na opinię to 2-3 tygodnie od momentu zaksięgowania płatności za usługę na koncie Przystani Rodzinnej.
  3. Opłaty za wystawienie opinii regulowane są wg cennika, dostępnego na stronie https://www.przystanrodzinna.pl/cennik
  4. W Przystani Rodzinnej nie wydajemy opinii w sprawach okołorozwodowych.
  5. Zaświadczenia o realizacji usług w Przystani Rodzinnej wystawiane są na pisemną prośbę Klienta/ki, wniesioną w formie wiadomości mailowej, wysłanej na adres: [email protected] Czas oczekiwania na zaświadczenie to 1-2 tygodnie od dnia otrzymania pisemnej prośby od Klienta/ki. W treści zaświadczenia nie mogą znaleźć się informacje objęte tajemnicą zawodową psychologa/psychoterapeuty. Zaświadczenia wydawane są wg stałego wzoru, ustalonego przez Usługodawcę.
  6. Zaświadczenia i opinie wydawane przez Przystań rodzinną należy odebrać osobiście w wyznaczonym terminie.